مشاوره زوجین در کلینیک روانشناسی شیوا
نوشته شده توسط : الهام کشاورز

مشاوره زوجین

ازدواج یکی از مهم ترین تصمیمات در زندگی هر فرد به حساب می آید. بنابراین می توان گفت یکی از مهم ترین مواردی که می تواند افراد را در گرفتن این تصمیم بسیار مهم یاری کند، مشاوره زوجین است.

مشاوره زوجین یکی از مهم ترین مواردی است که در صورت وجود مشکل باید به آن مراجعه کنید. مشاوره زوجین به شما کمک می کند تا مشکلات خود را یکی پس از دیگری از پیش روی خود بردارید. و نگذارید این مشکلات زمینه ساز مشکل های بزرگ تری شوند.

امروزه وجود اختلاف میان زوجین امری طبیعی است ولی نکته مهمی که در این بین وجود دارد، نحوه حل این اختلاف است. بسیاری از مشکلات بزرگی که اکنون بین زوجین فراگیر شده از عدم گفت و گو، ابراز غلط هیجانات، نداشتن مهارت های حل مسئله، لجبازی، قدرت طلبی هر دو طرف، معیار های غلط در انتخاب همسر و.. به وجود می آید.

بنابراین افرادی که با این مشکلات دست و پنجه نرم می کنند بهتر است هر چه سریع تر به یک مشاوره زوجین مراجعه کنند. چرا که با گذشت زمان بیشتر، این تنش ها بیشتر و بیشتر میشود، از این رو بازسازی آن رابطه سخت تر می شود

 

مزایای مشاوره زوجین

ارتباطات بهبود یافته

ارتباط عمیق تر و صمیمیت دوباره با همسر

مذاکره مجدد درباره تعهدات و تصمیم گیری

کاهش تعداد و شدت بحث ها

افزایش درک شما از نیازها و واکنش های یکدیگر

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مشاوره زوجین می توانید وارد سایت روانشناسی شیوا شوید و اطلاعات لازم را در زمینه مشاوره زوجین و کمک هایی که یک مشاوره زوجین می تواند به زوج ها کند آشنا شوید.





:: برچسب‌ها: مشاوره زوجین , زوج درمانی , روانشناسی , مشاوره شیوا ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: